Pizza on The Grill? Yes Please!

Pizza on The Grill? Yes Please!

Pizza on the grill y'all! Whhhhaatt! You mean I don't have to heat up my kitchen by turing on my oven to make delicious pizza? Yes please! If y'all are in search for the perfect pizza dough head on over here and check out the recipe I have found, tweaked and loved. I am a pizza lover but more times than not...wait what am I saying, I mean..... every single time, when we order pizza, we feel like total crap after. Which, really sucks because it is such an easy dinner and after working all week and I just want something easy. But paying the price afterward for convenience is just not worth it. So, I tried one more time to take [...]

Homemade Pizza Dough

Homemade Pizza Dough

Oh pizza, how I have searched for years to find the perfect homemade pizza dough recipe to make you delicious. I have failed multiple times. But I never gave up and finally, I have found a recipe that will do you justice. Wanna hear how easy it was? Well, let me tell you then. If you are anything like me, you want pizza more times in a month than you probably should. But seriously, ordering pizza from out is a great idea for an easy dinner, then once you are done eating, you regret every bite. And the idea of homemade pizza is awesome, but when it comes out like cardboard EVERY. SINGLE. TIME. you are just not into it [...]

Pressure Cooker Hard Boiled Eggs?

Pressure Cooker Hard Boiled Eggs?

I mean, WHHHHHAAAAT!!! These pressure cooker hard boiled eggs turn out perfect, and require less effort! We were gifted a pressure cooker at christmas last year and my thoughts were, "oh cool." But then we busted this thing out and now every time we use it our minds are... Blown. I mean, the meat comes out, melt in your mouth every. single. time. And every time we use it we tell each other, "how have we lived without a pressure cooker this long?" You can throw in any meat and dinner is done in like 30 minutes. And it's a damn good dinner too! I have yet to use all the features of this thing, there is a yogurt feature [...]

Lip Smackin’ Good Oatmeal Raisin Cookies

Lip Smackin’ Good Oatmeal Raisin Cookies

  HOMEMADE OATMEAL COOKIES. Finding a damn good delicious AND healthy oatmeal raisin cookie recipe can be really hard. The pictures look great but then you make it and they taste like......crap, I'm just gonna say it y'all. They taste like crap.  I don't know about you but I want an oatmeal raisin cookie that is still healthy, without tasting like cardboard. I want a cookie that is full of flavor not just sugar. And I want a cookie I can give my kids without totally feeling guilty. I mean, this recipe calls for light brown sugar. Is that healthy? Well, if it's going to give me a cookie like it did, without using processed white sugar, it's healthy in my [...]

Using Essential Oils Around the House

Using Essential Oils Around the House

Essential oils are an incredible resource for health and well being. They can be used in more ways than your than your pretty little brain probably realizes. I get it, the word essential oil sounds kinda hooky. Every time someone asks me a health question or a suggestion, the word essential oil comes out of my mouth and I see them slightly roll their eyes. But seriously people, I wouldn't be yapping about it if I did not freaking believe in them. So...... I wanted to yap about some ways you can use essential oils around your house. Y'all ready?! Dog shampoo: If you haven't read about our previous devil pup, by all means mosey on over here to read [...]